SKRIVET: 2012-02-19, kl 14:35:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

promenad med bexa ♥

Välkomen till min blogg!!! Idag vaknade jag av att Wilma slickade mig i ansiktet och när jag försökte göma mig under täcket börja hon gräva på mitt huve!!!! jätte mysigt <3 <3 (ironiskt)men jag älskar henne ändå!! Jag som då är sveriges klumpigaste människa lyckades välta ut mina kläder på kolvet,slå i tårna i trösken tre gånger,välta ut en shampoo flaska och sätta wilmas täcke fel och slarva bort kopplet som jag sedan hittade i källan på mindre än en timme??Jag och bexa har gått en promenad med Wilma och världens sötaste Gucci (bexas vove)och sitter nu och bloggar båda två på beas(bexas lillasyster)rum med två sovade vovvar på golvet <3 <3 <3 <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: