SKRIVET: 2012-02-26, kl 22:20:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

4h

Har haft en as chill dag på 4h älskar att vara där ute.. vi hade kanin hoppning idag jag hade tussan en lite agressiv kanin som nästan alla utom jag är rädda för därför att hon morrar och fräser och bits men hon är jätte duktig på att hoppa!det kom förbi några med kor som drog en vagn och jag fick en ide så jag frågade maria om jag inte kunde få tämja en av kalvarna i sommar och lära den att ha människaor på ryggen och att hoppa hon sa att det var ok om jag fick för kicki så nu håller vi tummarna för att hon tycker det är en rolig ide!!
när vi kom hem åt vi kyckling och vi fick äpplepaj med vaniljvisp till efterrätt!!!!<3
här kmr lite bilder..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: