SKRIVET: 2012-02-20, kl 13:04:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tråkigt på lektionen

Hej alla söta läsare!har en extremt tråkig engelska lektion nu vi kollar på nån film som heter goal. Efter skolan ska jag till Tuve jag rider där och idag är det första gången på vårterminen. Jag älskar verkligen hästar.ridskolan jag rider på är väldigt liten vi har 12 hästar men en är en privat häst.Min älsklings häst heter Trolle eller igentligen Ture surprise och är lite bussig.trolle är en brun new forest som är 1,47 vilket är det ända dåliga med honom(gillar stora hästar)han är jätte söt ändå hoppas jag får rida han idag om vi ska rida.vi har inget ridhus så om vägarna och paddoken är frusna blir det ingen ridning utan teori. Slutar lektionen snart så kram på er❤❤❤❤



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: