SKRIVET: 2012-02-24, kl 19:44:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

mysig dag

Jag slutade skolan tidigt idag!jag och ellen gick hem till mig ooch bexa hem till sig,vi skulle mötas vid himmla stegen för att åka till agillity banan en timme senare.När ellen och jag kommit innanför dörren blir man serverad bullar,pannkakor saft och kärleksmums med jättegod krämig glasyr/kräm uppepå......muummmsss(ibland får man vara tjockis)När vi var klara mötte vi upp bexa och tog bussen till åstebo där vi lät hundarna springa och bexa lärde mig några jätte bra kontakt övningar(Tack underbaraste och älskade baaaaaajskooooooooooorv) vi tänkte att vi skulle gå en promenad i skogen och träffade 4 hundar som hoppade på oss så vi gick därifrån. När vi bestämde att vi skulle gå till baka träffade vi en av hundarna själv så vi to med den tillbaka till banan(väldigt stark och ouppfostradd hund!!!)Vi träffa ägaren och han snäste åt oss att man inte tar andras hundar(gubbjävel!!)Vi tog bussen tillbaka och vi fick jättegoda revbenspjäll och potatis gratäng hos bexa!!! NU ska jag och bexa sova över och flumma massor ha det bra alla söta läsare!!!!! <3 <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: