SKRIVET: 2012-02-25, kl 20:56:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

mysig morgon

Hej alla sötisar är ganska slö nu var uppe och flummade med bexa till 4.57 igår och varit igång hela dagen. Konstigt nog vaknade jag sju hos rebecka imorse men lyckedes somna om en timme och vaknade sedan åtta. Varken jag eller rebecka var hungriga när vi vaknade och eftersom det var så friskt och varmt väder så vi bestämmde oss för att ta en morgon promenad med vovarna upp till en pyteliten borg och äta frukost där, och ta lite bilder!Vi  tog massor av  bilder med bexas underbara kamera(VILL OCKSÅ HA EN SYSTEMKAMERA) och pratade lite tills mamma messade att de skulle gå på allum och jag kom på attt jag behövde ett par nya skor.Jag sprang hem och bytte om sedan gick vi till allum där jag visade skorna jag sett i torsdags!! Jag fick skorna,iphone skal och en hund bok att läsa och kunna lära wilma massa trick.Till  middag blev det Wock och vatten melon till efterätt....muuuummmss!!!och choklad fylld med citronkräm och citrom mousse<3 <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: