SKRIVET: 2012-02-23, kl 19:35:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tack alla

Hej alla läsare sitter just nu och "pluggar"Idag har det varit as chill dag,något som tydligen kallas schema läggande dag vi har typ set på film och slöjdat och så fick vi sluta tidigt<3 Efter skolan åkte jag, och mina underbara kompisar ellen(fjärilsbarn) och bexa(korvunge) och fikade på allum.Vi provade skor och flummade lite,jag hitta ett par as snygga!!! sen provade vi kläder vilket inte blev inte blev så lyckat jag provade 12 kläder och inget satt snyggt :( NÄr jag kom hem tog jag ut Wilma i skogen innan det blev mörkt.Mormor och morfar är och hälsar på tills på sön.De har varit i Sri Lanka och tog men presenter till oss(de är bäst vi får alltid presenter när vi träffas)
ska vara några tuggummin till men tyvärr var de väldigt läskande!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: